Pagina Principala
RO | RU
0 (68) 391 300 0 (68) 391 300

Livrare și Achitare

Livrarea și ridicarea comenzilor

Dacă v-ați decis să achiziționați un produs din magazinul nostru online, suntem bucuroși să vă oferim două opțiuni pentru a vă primi comanda: livrare la adresa indicată sau ridicare personală a produsului din oficiul nostru.

În Chișinău

Livrarea în Chișinău se efectuează în termen de 2-5 ore din momentul confirmării comenzii. Dacă comanda a fost confirmată după ora 17:00, marfa va fi livrată a doua zi, dacă comanda a fost plasată sâmbăta după ora 14:00 sau duminica, produsul va fi livrat luni. Livrarea în Chișinău este gratuită de la 300 mdl. Pentru comenzile pina la 300 mdl costul livrarii este de 50 mdl.

În Republica Moldova

Livrarea mărfurilor în toată Moldova se efectuează în termen de 24 - 72 de ore de la momentul confirmării comenzii. Livrarea în Moldova este gratuită de la 5000 mdl. Pentru comenzile pina la 5000 mdl costul livrarii este de 90 mdl.
Livrarea mărfurilor în Moldova se efectuează doar in zilele de Luni pîna Vineri.

Ridicarea personală a comenzii

Dacă sunteți interesat de ridicarea personală a produsului din sediul nostru, amplasat pe adresa strada Mesager 7, puteți alege această opțiune la momentul plasării comenzii. După ce comanda dumneavoastră este procesată și pregătită pentru ridicare, veți primi un apel cu informații despre adresa noastră și orele de funcționare ale sediului nostru. Vă rugăm să rețineți că, înainte de a veni pentru a ridica comanda, vă recomandăm să telefonați unul din operatorii noștri, pentru a conveni cu detaliile necesare pentru ridicarea produsului.

Vă mulțumim că ați ales produsele expuse pe site-ul nostru !

Metoda de Plată

1. Plata în numerar la primirea bunurilor.

În acest caz, împreună cu bunurile, veți primi un bon de plată și un certificat de garanție. Plata se efectuează la curier, după recepționarea produsului.

2. Plata prin transfer bancar.

Rechizitele juridice ale companiei

"X-STORE COMPANY" S.R.L.

Mun. Chisinau, str. Ginta Latina, 5/B, ap. 13
C/F: 1019600026900
Cod TVA: 0611068
Cod IBAN: MD81ML000000022518002081
BC "Moldindconbank" S. A. suc. "Stabil"
BIC: MOLDMD2X300
Tel: 068391300
mail: [email protected]
Administrator: Antoseac Iurii

În acest caz, veți primi o factură de plată, pe baza căreia transferați suma necesară în contul nostru. După, bunurile vor fi livrate împreună cu toate documentele necesare (factură fiscală, certificat de garanție).

3. Credit.
Solicitați un împrumut în timp de 15 minute pentru o perioadă de până la 36 de luni fără o plată inițială. Pentru informații suplimentare (condiții de credit, calculul perioadei, plată lunară etc.) sunați la +373 (68) 391-300 și primiți răspunsuri la toate întrebările dvs. , ce țin de procedura de cumpărare in credit.

4. Plata cu cardul de credit.
De asemenea, puteți achita bunurile cu cardul de credit VISA sau MasterCard. În acest caz, plata se efectuează la curier, achitând prin terminalul bancar.

Primirea Mărfii de către Client

1. Verificarea Mărfii la Primire

În momentul primirii mărfii, vă rugăm să verificați starea coletului și a produselor conținute. Asigurați-vă că:

  • Coletul nu prezintă semne evidente de deteriorare sau deteriorare în timpul transportului.

  • Produsele corespund comenzii dumneavoastră și nu prezintă defecte evidente sau nereguli.

2. Semnarea Actului de Primire-Predare și/sau a Facturii Fiscale

2.1. După ce ați verificat coletul și produsele și sunteți mulțumit de starea lor, vă rugăm să semnați actul de primire-predare, care poate fi furnizat de curier sau de reprezentantul nostru de livrare. Prin semnarea acestui act, confirmați că ați primit marfa într-o stare corespunzătoare și că nu aveți pretenții ulterioare referitoare la starea sau calitatea mărfii.

2.2. Dacă ați solicitat factura fiscală, aceasta vă va fi furnizată la momentul livrării. Semnarea facturii fiscale servește ca dovadă a primirii mărfii într-o stare corespunzătoare și confirmă că nu aveți pretenții ulterioare referitoare la starea sau calitatea mărfii.

3. Raportarea Problemelor

3.1. Dacă, ulterior, apar orice probleme sau pretenții cu privire la mărfurile primite, vă rugăm să contactați imediat pe mail: [email protected] sau la numărul de telefon 068391300, pentru a raporta aceste probleme sau pentru a solicita asistență.

4. Politica de Retur

4.1. Dacă constatați ulterior orice probleme cu produsele primite, vă rugăm să consultați secțiunea https://xstore.md/termeni-si-conditii  "Politica de Retur" a magazinului nostru pentru informații despre cum să inițiați un proces de retur sau să prezentați o reclamație. Avem o politică de retur concepută pentru a vă oferi soluții eficiente în cazul unor probleme legate de produsele achiziționate.

chatra